Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Skolavslutningen!

Av Bianca - 12 juni 2013 22:13

På fredag har jag skolavslutning. Det känns spännande för att nästa år går jag redan i 9:an! Fast det är inte därför jag är nervös, jag ska nämligen sjunga i kyrkan tillsammans med två kompisar. Jag vet inte hur det ser ut på andra skolor men här går man ner till kyrkan och då talar prästen (utan religöst inslag) om lite olika saker, rektorn säger något och en kör eller nåt annat sådant uppträder. Och jag ska alltså sjunga med två vänner. Dear mr president, heter låten. Jätte spännande fast läskigt. Jag har sjungit i kör, men inte såhär. Jag hoppas verkligen att det går bra! :D

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bianca - 14 juni 2013 16:56

När min syster var i spanien och jobbade som volontär på ett hundhärbärge, träffade hon en väldigt snäll hund som hon betsämde sig för att adoptera. Inte långt efter träffade hon en annan hund, lilla Kita. Hon var en liten hund med långa ben som levd...

Av Bianca - 14 juni 2013 16:28

Idag hade jag alltså skolavslutning. Jag sjöng tillsammans med två kompisar. Efteråt sa min kompis att jag knappt hördes, fast det kanske var lika bra så. ;)    Jag fick även mitt terminsbetyg idag och det såg rätt bra ut. Jag fick 3 A:n, 2 B:n, 7 ...

Av Bianca - 12 juni 2013 20:26

Hej! Jag heter Bianca och är 15 år gammal. Jag älskar djur och vill att de ska ha det bra. Jag tycker även om musik och att hänga med mina vänner. Jag är vegetarian och vill gärna bli vegan i framtiden. Jag vill otroligt gärna bli veterinär.    ...

Presentation


Hej, jag heter Bianca och är 15 år. Mitt största intresse är djur. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards